Klachtenregeling

 

IFS Therapie Online

 

Kontaktinformationen

Joeke de Hair

Info@ifstherapieonline.com

 

Klanttevredenheid 

Klanttevredenheid is voor mij van groot belang. jouw reactie stelt mij in staat om in de toekomst de kwaliteit van mijn zorg te behouden en verbeteren. Ik hecht dan ook veel waarde aan kwaliteitsmetingen.

Om te controleren of de behandeling effectief is, voer ik een kwaliteitsmeting uit. Ik meet het effect van de behandeling twee keer, voor en na de behandeling met behulp van vragenlijsten. 

 

Klachten en geschillen

Ben je niet tevreden over je behandeling of over mij? Klachten zijn welkom en geven mij de kans mijn dienstverlening te verbeteren. Een klacht wordt vertrouwelijk behandeld. Mocht je niet tevreden zijn laat me dat vooral horen. Een klacht kan onder andere gaan over de gang van zaken bij een intake of beëindiging van de hulpverlening of therapie, over het gedrag van het personeel of over praktische zaken zoals vergoedingen.

Een klacht kan schriftelijk, per mail of via de website worden ingediend. 

 

©Urheberrecht. Alle Rechte vorbehalten.

Wir benötigen Ihre Zustimmung zum Laden der Übersetzungen

Wir nutzen einen Drittanbieter-Service, um den Inhalt der Website zu übersetzen, der möglicherweise Daten über Ihre Aktivitäten sammelt. Bitte überprüfen Sie die Details in der Datenschutzerklärung und akzeptieren Sie den Dienst, um die Übersetzungen zu sehen.